TRÄNINGSNARKOMAN ..?

Fast inte riktigt, men börjar bli! Har kommit in i ett stadie där jag drabbas av ångest, det kliar i kroppen och jag får spring i benen ifall jag inte tränat på x antal tid. Förra månaden var jag så duktig, tränade 3-4 gånger i veckan på gymmet, gav verkligen allt i en timme och tog en välförtjänt dusch när jag kom hem. Sen kom plugget, alla kära uppsatser och prov jag rentav skitit i under trean kom ifatt mig och gav mig en IG- varning. Så lugnade det ner sig en aning förra veckan och nu är jag igång igen! Hann dock bara med två gympass förra veckan, sen tränade jag idag och ska snart iväg på mitt andra pass som blir en löprunda runt kvarteret, och imorgon blir det ett gympass med Nathan, så jag känner mig nöjd.

Imorgon fyller min lilla pojke år, 19 blir det, och då jag köpt den grymmaste presenten från flickvän till pojkvän är jag sjukt stolt över mig själv och jag har nog längtat efter att få ge den mer än han längtat efter att få den ... På onsdag drar några fina tjejer i klassen och jag till Malmö för att se Avicii som blev inställd i februari, men nu jävlar! :) I helgen blir det att fira Kalle också, så har en rätt så rolig Kristi- himmelfärdhelg att se fram emot! Nu ska jag plugga i typ en halvtimme till, sen blir det ut och springa. Puss

Kollade lite bikinis till i sommar, tycker denna var rätt söt faktiskt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0