SOMMAR

Hejsan! Nu var det snart två veckor sen jag uppdaterade bloggen, men har helt enkelt haft bättre för mig! Har pluggat klart mina allra sista saker, har njutit av vädret, varit på stranden, träffat vänner och pojkvän, varit på Avicii, konfirmation, ja lite sånt där! Helgen har varit underbar, Kalle fick sin present som var middag på Bulls och hotellövernattning på Hotel Continental i Halmstad. Riktigt mysigt hade vi det! I går natt jobbade jag, 01.45-05.00, så sov bort hela dagen idag och missade balen i Tylösand, men åkte dit senare och hälsade på lite folk :) Har även varit på glassbaren, som ser likadan ut som för tio år sedan, nostalgi haha! Nu hade jag nog tänkt sova, även fast jag är ledig imon. Natti!





Lite bilder från Avicii i Malmö Arena!




Konfirmation för Claudia!







Lite bilder på vad jag och Kalle hittat på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0