IT'S FRIDAY

Fredag, underbara välförtjänta fredag! En lektion idag, in till stan för lite ärenden, hem och duscha och städa, sedan träffa min efterlängtade pojke som jag inte träffat på två veckor på grund av Italien- resan! Bilder på det lägger jag upp alldeles strax! :) Ikväll blir det utgång för att Kalle inte har koll på när hans vänner fyller år och missade det förra gången, så vi ska fira Kimman ikväll istället. Som grädden på moset denna underbara dag kör jag bil till skolan, vilken lyx va?! Puss!


Då jag inte har någon annan bild att lägga upp får det bli en bild på 13-åriga
lilla Cassie! Herregud som man såg ut, känner knappt igen mig själv ...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det för halsband? Vad ska det föreställa?

Förövrigt en jätte fin blogg!

2012-05-18 @ 20:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0