DÖD FÖR MIG

"Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig! Men det finns saker jag saknar, typ när vi va nakna, nu brinner din tavla. Nu ligger dina kläder ute på gatan och jag går i dagar i tröjan du hatar." Tröjan du hatar - Norlie & KKV

Nya älsklingshatlåten. Helt underbar när man känner sig stark och känner hat mot någon man älskade :) Idag har jag varit i skolan, pluggat teori och tränat, känner mig väldigt duktig! Precis kommit ut ur en välförtjänt dusch, smörjt in mig med brun-utan-sol (mobbad viting, I know!) och nu ska jag krypa ner i sängen och ringa min sötnos, om han kan nörda klart vid datorn någon gång. Vet ni vad som äger? Om fyra veckor är det sportlov och på fredagen åker jag och tjejerna ner till Malmö för att kolla på Avicii, på söndagen åker jag upp till Tranemo för att bo hos Kalle i en vecka medan han går i skolan. Veckan efter det kommer han ner hit en vecka eftersom han har sportlov då. Vecka 10 är jag ledig från skola och jobb för att åka upp till Sälen med Madde och hennes familj och åka efterlängtade skidor/snowboard! Och på påsklovet bär det av till Italien för att fira pappas 50-årsdag, men det vet han inte om så om någon som känner honom läser detta: knip käft! :) Sen är det ju inte särskilt långt kvar till balen, studenten och sommaren, så de närmsta sex månaderna ser riktigt ljusa ut! :D Förhoppningsvis är körkortet snart kirrat också, life's good! Här är lite bilder från helgen för att göra allt lite roligare!






Avslutar med en snygg bild på bakis mig som bjuder på sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0