SOMEBODY THAT I USED TO KNOW

"But you didn't have to cut me off, make out like it never happened and that we were nothing, and I don't even need your love, but you treat me like a stranger and I feel so rough. No you didn't have to stoop so low, have your friends collect your records and then change your number. I guess that I don't need that though, now you're just somebody that I used to know." Somebody that I used to know - Gotye

Seriöst helt underbar låt som jag lyssnar sönder på! Texten är klockren och får mig nästan att gråta varje gång. Emo Cassie, cut cut! Borde egentligen plugga enligt mitt fina pluggschema jag la upp tidigare, men har faktiskt redan pluggat idag och har tränat så är helt seg! Men lite mer plugg får det nog bli innan jag kramas med kudden ikväll, förhoppningsvis.

Vill verkligen ha helg, för denna kommer att bli awesome! På fredagen blir det att fira Charlie ute i hans sommarstuga i Simlångsdalen, massa roligt folk kommer vara där, bland annat min pojke. På lördag ska Evelina, min fina barndomsvän och granne, firas för sina 18 år i livet, förfest hos henne och sedan utgång! På söndag är det fest igen, då ska vi fira Annie och Ida som fyller 19 hemma hos Ida, kommer bli så kul! Och förresten, på torsdag är det ju den "sista" studentfesten som det ryktas om, vet dock inte om jag tror på det! Det är Hawaii- tema och alla tjejer som gillar att visa upp sig kommer få chansen att göra det i bikini och high- heels. Trevligt! Själv tror jag att jag bara tar en somrig klänning med Hawaii- blommor runt halsen och ett par låga Converse på fötterna! ;) Kommer kännas så somrigt! Nu ska jag nog återgå till mitt kära plugg, puss!



Såhär såg lilla jag ut idag, om någon bryr sig! :)

Kommentarer
Postat av: Tony

Riktigt fin bild!!! :)

2012-12-17 @ 22:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0