MY "TO-DO"- LIST!

Morgondagen är full med saker att göra! Det tycker jag är värt en "att-göra"- lista! Här kommer den :)


Jobba 11-14. Det är det allra första jag ska göra imon! Det blir pommesen för mig antar jag, det suger lite eftersom jag har skitont i höger tum- muskel efter arbetspasset idag. Men men, det är bara att kämpa på! Bara tre timmar trots allt, och det är goa pengar! :)

Ta ut 1000 kr att betala Maddes pappa med för skidresan till Sälen med dem på torsdag. Har inte fattat riktigt hur man för över pengar via internet (dumbass hehe), så jag kör oldschool- sättet och tar ut och lämnar över i cash istället, mycket bättre :)

Träna!!! Har inte tränat sen i onsdags, det är snart en hel vecka sen?! Det får bli träning på onsdag också eftersom jag torsdag till söndag kommer vara i Sälen. Skidor är ju i och för sig riktigt jävla bra träning, men all mat och alkohol upptill ...? Inte lika bra! Så träning it is! :)

PACKA! Plus ringa min gudmor och kolla när jag kan komma och hämta skidorna jag ska låna, har inte hunnit ta tag i det förrän nu, två dagar innan ... Eller rättare sagt, inte pallat! Men skidorna måste ju med såklart :)

Köpa ett nytt svart nagellack då mitt gamla är slut i rutan. Väldigt snyggt med svart nagellack alltså, passar till allt! Brukar köppa H&M:s egna, kostar 39:- och torkar skitsnabbt så man kan lägga många lager för att få en stark och jämn färg. Det går dock lätt av, men då är det ju bara att lacka på ett lager till! Ska bli så skönt att måla naglarna igen efter flera dagars jobb, får ju inte ha nagellack när jag jobbar ... Så imon ska de målas! :D


Ja, och för att det här inlägget ska bli nååågot roligare läggar jag även upp
en ego- bild från idag innan släktkalaset för André. Är jag inte söt eller?! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0