SOOOOO GOOD ....

Mmmmm, så gott! Mumsigt mellis efter en dag med jobb! Har blivit en hel del jobb de senaste dagarna, hela helgen! Har ju inte bara jobbat , har hunnit träffa min älskling också! I fredags var vi ute med några av hans kompisar, det blev Corner som vanligt. Jag körde dock på nykter kväll eftersom jag fortfarande inte glömt förra helgens alkohololycka (usch) och jag tyckte att det kunde vara skönt att slippa ta bussen hem, så jag körde! I lördags degade vi hela dagen för att sedan dra till skejtparken så att det gamla proffset fick känna sig ung och talangfull igen, jätteduktig är han! Igår blev det bara chill med god mat och massa skratt :) Snart är det dags för släktkalajs, ett av de tusen kusinbarnen fyller 12, så ska fräscha upp mig lite efter jobbet nu, puss!


lon & blåbär- smoothie med skivad banan, jättegott och nyttigt mellis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0