FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!

Njae, inte riktigt ännu. Men om 53 dagar kommer vi kunna skrika de här orden från vårt flak tills vi blir helt hesa och inte kan prata på en vecka. Det kommer vara så värt det ... 53 futtiga små dagar kvar, en helt sjuk tanke som just nu gör mig mer orolig och stressad än glad? Kan det bero på att jag varit slarvig med skolan den sista terminen och har byggt upp ett helt berg av saker att göra? Har blivit så mycket att jag inte kan hålla ordning på det längre, så har gjort en sån här fin lista med vilka dagar jag ska göra vad och skrivit med rött på den dagen de ska vara färdiga att lämnas in. Det brukar faktiskt hjälpa mig att klara av skolan när den är som jävligast, ett hett tips! Förresten, är det någon som hittat studentklänning ännu?! Jag börjar bli riktigt stressad över det nu, har inte ens börjat kolla! Vart ska man köpa nånstans lixom? Det finns ju inte direkt några bra butiker här i Halmstad, så jag tror det får bli att åka till en annan stad och leta! Jag och Madde snackade om att åka till Göteborg, där borde man väl ändå hitta något? Sen finns det ju alla hemsidor att kolla på, typ Nelly. Men ja, vi får väl se hur det går! Min balklänning kommer i alla fall nu någon gång i veckan, så spännande! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0