FEL INFO

Hoppsan haha! Skrev innan att Annies och Idas födelsedagsfest är nu på söndag, men det är nästa söndag! Inte för att det kanske är så många som bryr sig om att jag skrev lite fel, men vill ju inte verka helt bakom flötet :) Har varit så duktig nu förresten, skrivit klart mitt svenska CV som jag låg efter med och har kommit en bra bit på både praktikrapporten (som jag också låg efter med) och projektrapporten. Sen är det bara lite naturlabbar och något engelskaarbete kvar, sen frihet! :) nu ska jag nog gå och lägga mig, förtjänar det efter att ha varit så aktiv idag! Puss.


Mer än sex månader sedan jag och Kalle började träffas nu, då denna bilden
togs. Mysig picknick i Picassoparken med Kimman och Josse. Kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0