YOU CAN LOOK BUT YOU CAN'T TOUCH IT

Hej alla! Är det bara jag som är dum i huvudet eller brukar ni också sitta och fantisera när ni lyssnar på musik? Alltså, om en låt handlar om t.ex. någon kärlekssituation brukar jag typ fanisera ihop att det händer mig, fast med människor jag känner. Känns typ helt vrickat att erkänna att jag gör det, men jag tror ändå det är bra att dagdrömma lite och komma bort från verkligheten! För i sin egen fantasi kan livet faktiskt bli precis som man vill. Snyggingen du inte ens vet namnet på kan plötsligt komma fram till dig och säga "Jag vill ha dig här och nu!" och bitchen du hatar kan plötsligt bli misshandlad av dig som blivit mästare på att slåss. Jag älskar att fly från verkligheten, det är avslappnande på något sätt. Ni borde prova det! Har haft en helt vanlig dag, skola, plugg och en promenad men Julia, inget speciellt. Imorgon blir det jobb och det ser jag verkligen inte fram emot, så nu ska jag lägga mig och somna till 2½ men. Puss!

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahah samtidigt som jag gjorde det satt jag och tänkte "hm.. ah men det stämmer ju in på mig", "det där är nästan sant", "så äre!" (till låten) HAHAHAH! NEJ du är inte ensam hjärtat ;)<3

2011-09-19 @ 22:15:31
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0