WHAT GOES UP MUST COME DOWN

Jag stör mig verkligen på folk som lever uppe bland moln, jag ser verkligen ingen mening med det. Visst, det är klart att det är okej att drömma lite då och då, men de som inte gör annat än drömmer och låter drömmarna ta över verkligheten och det som verkligen händer gör bara sig själva en otjänst. För det kommer en dag då de tvingas ner på marken igen, till exempel av en obehaglig händelse som får dem att vakna upp, ett wake up call liksom. Så, what goes up must come down.

Här sitter jag i mjukisbyxor och morgonrock i min soffa, snart slut på min vanliga tisdagshåla på fem timmar! Ska ta bussen tillbaka till skolan om 20 minuter och ha en sista lektion, sen blir det jobb tills ikväll, ser inte fram emot det, men ska få lön så jag försöker tagga till mig själv så gott det går. Näe, nu måste jag nog fixa till mig lite eftersom jag har sovit i typ två timmar. Puss! :)


Jag vet att jag är lite efter för dessa är ganska gamla nu,
men jag vill verkligen verkligen verkligen ha dem! Såååå
snygga! Så snälla tomten, ge mig dem i julklapp! Och
snälla ... vem det nu är som bestämmer över vad man
ska få i födelsedagspresent, jag fyller faktiskt 18!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0