HAPPYFACE? SADFACE?

"Keep telling myself that it's not worth it, I already know I don't deserve it, but if it's from you I don't mind hurting, this is my perfect nightmare, so when will I wake up and scream no way?" Perfect nightmare - Shontelle

Vad vet jag egentligen? Vad vet jag om mina egna känslor, ifall jag verkligen känner det jag känner? Walking in Memphis - "But do I really feel the way I feel?" Typ så ja! Kanske har jag trängt bort mina verkliga känslor, för att de är för jobbiga att handskas med, och ersatt dem med skratt och lycka? För när jag tänker tillbaka känns det inte möjligt att jag kan ha gått igenom det jag faktiskt gick igenom utan att vara särskilt påverkad av det längre ... Därför har jag en känsla av att de riktiga känslorna finns där inne någonstans, undantryckta och gömda för att jag ska slippa känna dem, och slippa handskas med dem. I sånna fall får det vara så, och nåde dem om de kommer fram någon gång när jag tror att jag kommit över allt ordentligt, och överraskar mig med den grova smärtan jag borde känna nu!

Big fake smile, baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0