TURN ME UP WHEN YOU FEEL LOW

"My heart's a stereo, it beats for your, so listen close, hear my thoughts in every note. Make me your radio, turn me up when you feel low, this melody was meant for you, just sing along to my stereo." Stereo hearts - Gym class heroes

Dagens citat från dagens låt, helt underbar! Har haft en trevlig helg hittills, igår blev det ut och käka på Harry's med Selin och det högljudda blattegänget för att fira att turken fyllt 18! Grattis i efterskott till dig gumman, hoppas du tyckte om presenterna! Efter det åkte jag hem till Madde för en myskväll med film, godis och tjejsnack. Det blev dock inte så mycket filmtittande, vi pratade mest bort tiden, ja ni vet ju hur det är när två personer som aldrig kan hålla käften stängd träffas! :) Det blev även övernattning hos henne och jag vet inte hur många gånger vi sa "Nu sover vi!" utan att lyckas eftersom någon av oss antingen började asgarva eller började prata om något nytt. Riktigt härlig är du Madde och tack för en mysig fredagkväll! :) Idag har jag varit på stan heeeela dagen med mamma och Claudia för att leta upp kläder till lillasyster, tror ni inte ungen får kläder för ca. 2000?! Aja, jag valde ut det mesta och eftersom vi har samma storlek tjänade jag ju lite på det. Tog även hål i örat, där uppe i brosket och alla som säger att det gör ont kan ta och skjuta sig, för det gör fantamej ondare att ta hål i öronsnibben! Känns ju inte ens att jag har ett nytt hål, det gör ju inte ont alls! Det är jag verkligen tacksam för, så nervös som jag var när jag satte mig först i stolen och spelade modig ... Nu har jag precis kommit hem och jag och mamma ska lägga oss och kolla Vänner innan det är dags att börja med maten, det blir en myskväll ikväll igen! ;) Ha en trevlig lördag allihop!


Bilden må se lite töntig ut, men kände inte för att ta en närbild enbart på
mitt öra. Så här får ni ett litet smile tillsammans med mitt krulliga hår också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0