THE PERFECT PROM DRESS

Hejsan allihopa! Har haft en skön men jobbig dag idag, långa hålor och sånt kul. Det är fan mäktigt att vara trea alltså, så skön stämning bland alla treor på skolan, alla älskar alla! Det var ett möte i Galaxen med studentkommittén idag, och de informerade lite om studentfesterna, tävlingarna och balen och jag blev så taggad och glad! Hela "sluta-trean-student"- känslan förstärktes ännu mer när jag, Natha och Cissi åkte in till stan efter skolan för att kolla balklänningar på bl.a. Hanna Morris. Gud vilka fina klänningar där fanns, jag blev helt kär! Ska nog snart börja prova lite, man måste ju ha den perfekta balklänningen! Nu ska jag sova en stund, sen städa rummet och ikväll blir det hem till Mimmi med tjejerna för att mysa och kolla film, ska bli trevligt! Ha en grym fredag folket :)


Älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0