TEENY WEENY HOKUS POKUS. NEJ, JAG VET INTE ...

Hej folket! Bloggade aldrig igår, ve och fasa, vilken skam! Jag vet inte riktigt varför, jag tror inte jag hade något att skriva om, ingen inspiration liksom. Det har jag väl inte idag heller egentligen, så jag kommer väl tjata om något jag redan tjatat om hundra gånger innan eller något. Det finns väl inte så mycket att skriva om just nu, livet rullar på, plugget rullar in, pengar rullar ut, men definitivt inte in. Så kan vi ju inte ha det! Därför har jag nu varit duktig och sökt jobb på alla onyttiga snabbmatsrestauranger som finns. Typ. Har sökt på Donken hittills, men CV:n och personliga brev blir snart ivägskickade till både Max och BK också! Det krävs liksom en kraftansträngning för att söka jobb, varför vet jag inte, hur jobbigt är det liksom att sitta vid datorn och trycka på några knappar? Fy, vad jag är lat!

Usch usch usch, vad jag tycker synd om små människor. Små pytte, teeny weeny personer som försöker intala alla andra att de är störst, bäst och vackrast och att de har det perfekta drömlivet! Antagligen har de redan lyckats lura sig själva med det också, och sådana kallas för mytomaner, my dear friend. Därför brister hela världen för dem när de är överdrivet fulla på fredag och lördagkvällarna, och plötsligt kommer ihåg hur mycket deras liv faktiskt suger! Hur synd är det inte om dem? Fy fy fy. Jag vet inte ens vad jag sitter och skriver om nu, eller varför, så jag struntar i datorn och pluggar italienska istället, man är ju trots allt en riktig MVG- elev. Yeah, I wish. Puss!

Random med en bild på mina ögon, I know,
men de såg lite grönaktiga ut i detta ljuset
och jag bara älskar gröna ögon! Just det,
det är ju min blogg också, så jag gör ju
faktiskt lite som jag vill, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0