SÄLJER TJACK PÅ PARKERINGEN

"Lärde mig att sälja, lärde mig att rata, lärde mig att låna, lärde mig att ta. Lärde mig att älska, lärde mig att hata, lärde mig att gråta och att ta betalt. Som en dominatrix, rör jag mig till matrix, vill du bada badkar? Vill du laga mat? Ingen skatt till regeringen, säljer tjack på parkeringen!" Pengar - Maskinen

Ja, helt hjärndöd text, jag vet! Men älskar låten. Har haft en trevlig dag, mycket håla i skolan att plugga på, love it ... Efteråt blev det en fika på Robert's med Eddie och sedan käka pizza med mamma och pappa. Nu är jag nyss hemkommen och har laddat upp med godis, naturgodis, glass och film för en riktig myskväll! Ha en trevlig fredag alla festmänniskor, jag kör på myskväll för ska träna imorgon, duktig tjeeeej! :)


Hade ingen bild att lägga upp, så fick bli en på Julia, Cissi, Jenny och mig
från Julias fest förrförra helgen!
Finisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0