PENGAR, CASH, DINERO

Pengar styr mitt liv. Ja, det är sant. Allt jag gör, tänker och är har med pengar att göra. Vill man göra något på helgerna behöver man pengar, även om man bara ska sitta på Robert's och ta en fika/dricka. Precis, ta en fika. Tror folk att det är gratis eller? Vill man vara fin och se bra ut behöver man pengar för att kunna köpa smink, stylingprodukter, kläder och skor. Varje gång man tänker på vad man ska göra och hur man vill vara kommer pengarna in i bilden, det är bara så det är. Pengar styr våra liv, för utan dem hade vi inte kunnat göra ett skit. Good for you, rikemansungarna som lever i en liten bubbla där pengarna från pappas lön rullar in på kontot flera gånger i månaden. Too bad for us, vi som lever ett normalt liv där man får slita, blöda, svettas och gråta för att få in något över huvud taget. Jag skriver det här av en anledning, nämligen att jag är pank. Jag har slösat hela lönen och får inte pengar igen förrän om 12 dagar. Hur ska jag klara mig? Fml alltså haha. Nu hade det ju inte suttit fel med miljonärer till föräldrar.

Hej! Vad ska jag ha på mig ikväll? Ännu en gång suger det att vara tjej. Har klänningar, kjolar, tunikor, jeans, leggings, cykelbyxor och allt möjligt att välja mellan, men vad ska man ha på sig när? Är ju inte ens helt säkert på exakt vad som händer ikväll, så det är lite svårt att veta. Jaja, ska sluta gnälla nu och riva ut hela min garderob. Ha så kul ikväll, för det tänker jag ha, vad det nu är jag ska göra! Puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-09-11 @ 13:22:41
URL: http://kisskill.blogg.se/
Postat av: alexandra

Sv: va kul, lagt till dig nu :)

2011-09-11 @ 18:40:44
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0