PARA FUCKING NORMAL ÄCKEL ACTIVITY 2!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Jag har gjort det igen, vilket jävla dumbass jag är! Jag har ännu än gång kollat på en skräckfilm jag redan från början visste att jag skulle ångra efteråt! Helvetes jävla skit. Det är Mattias fel, han fick mig att gå med på att kolla på Paranormal Activity 2! När jag såg ettan sov jag jämte pappa i tre veckor och är fortfarande rädd ibland ... Helvetes skit, jag orkar inte med mig själv ibland asså. KOLLA INTE PÅ DEN GOTT FOLK, INTE OM NI VILL KUNNA SOVA PÅ NÄTTERNA I ALLA FALL! Lyssna på ett gott råd från en som vet, som tyvärr inte följde det själv ... Har precis pluggat italienska och nu ska jag försöka somna innan resten av huset går och lägger sig. Wish me luck!

DON'T WATCH IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0