OM HIMLEN FINNS ÄR DU FÖRLORAD

En fråga, har ni någonsin gått förbi en person som ni en gång hade en djup och speciell relation till, men som nu är totalförstörd, och känt att ni vill skratta av lycka för att ni känner i hela kroppen att ni är den större och bättre personen av er? Ni som känt det vet att den känslan är kunglig, och till er som inte har känt det säger jag: Sätt fart med att skaffa en sådan situation, för det är grymt! Det är inte jag som kommer hamna utanför systemet vid 30 års ålder med för många barn med för många olika partners för att kunna räkna, det är inte jag som inte kommer kunna försörja mig själv och min familj, och det är inte jag som kommer må psykiskt kasst i resten av mitt liv. Det är inte jag, men det är du! Och det känns förjävla bra, för vad du än säger och vad du än tror så är det jag som har vunnit!

Finns det något bättre än duschen efter ett hårt gympass? Svar: NEJ! Sitter här med blött hår och handduk i sängen och bloggar, hur mysigt som helst! Ska snart plugga lite och sen blir det fix inför kvällen. Inte riktigt bestämt vad som ska göras ännu, men det jag vet är att jag ska in till stan runt tio och möta Catherine för en kul kväll, vad som än händer! Jaja, hejdå nu, jag måste faktiskt plugga för jag ska ju som sagt få ett awesome liv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0