LICKY LICKY, YUM YUM

"You know you really wanna, hey, wanna taste my, woohoo, you know you wanna get a peak wanna see my, woohoo,
you know you wanna put your lips where my hips are, woohoo, kiss on my, woohoo, all over my, woohoo. All the boys think it's cake when they taste my, woohoo, you don't even need a plate, just your face, ha! Woohoo! Licky licky, yum yum, what a great guy! Woohoo! Now kiss on my, woohoo, all over my, woohoo, k-kiss on my, woohoo, all over my, woohoo, k-kiss on my, woohoo, all over my, woohoo!" Woohoo - Christina Aguilera ft. Nicki Minaj

Lite halvgammal låt, men skön att lyssna på till exempel när man fixar sig! Hade en riktigt bra kväll igår, trodde bara det skulle bli jag och Catherine på Robert's och sen dra hem med 23.40- bussen eller något, men sen råkade vi stöta på Valon och Abbe och då blev det runt överallt i stan, träffa massa galet folk för att sedan avsluta kvällen med massa dans inne på Robert's, tänka sig va? Kom hem vid halv tre någon gång och mötte en full Evelina sötnos på bussen, alltid lika kul att se hennes försök med att spela nykter som brukar funka i högst en minut innan hon börjar skratta åt något, du är för skön du! Hade en bra kväll i alla fall och det hoppas jag att ni också hade :) Nu har jag precis vaknat efter en god natts sömn och ska hoppa in i duschen och sedan plugga, så får vi se vad denna dagen har att erbjuda. Ska i alla fall på bio med familjen ikväll, Bridesmades blir det. Har hört att den är jättebra, så ser fram emot att se den! :)


En väldigt suddig bild på mig och Valon från igår. Sorry, jag har ju faktiskt
bara en iPhone 3 ... Men snart är det födelsedag och julafton! Hoppasss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0