KÖRKORT = LÄTTARE SAGT ÄN GJORT!

"I may not be brave or strong or smart, but somewhere in my secret heart, I know, love will find a way. Anywhere I go, I'm home, if you are there beside me. Like dark, turning into day, somehow we'll come through, now that I've found you, love will find a way." Disney's The Lion King II

Jag vet, Disneynörd as always. Vet ni vad? Det är minsann inte lätt att ta körkort, den idiot som någonsin påstått det kan ta sig i brasan! Det är fantamej det svåraste jag gjort! Jag backade runt samma jävla hörn säkert 25 gånger igår med mamma för att träna mig inför körlektionen idag, och jag klarade det galant minst fem gånger, men tror ni det gick en enda gång idag med körskolans bil eller?! NEJ! Jag ville bara gråta och berätta att jag klarade det igår! Sen har vi ju teorin också som inte är sådär jättekul ... Har precis pluggat färdigt psykologifrågorna med Hanni, hon ska bara jobba nu och sen kommer hon tillbaka så ska vi kolla på Pokémon! :D För längesedan man såg de filmerna, så det ska vi gotta oss med :) Men innan det blir aktuellt måste jag bli i alla fall halvfärdig med det satans filosofiarbetet ... Sucks! Har funderat lite, och jag är sugen på att sätta i töjning igen ... Men jag vet inte om jag ska göra det för det gör ju så jävla ont! Har fått många kommentarer om att jag verkligen passar i det, att det är min stil och så vidare, men jag vet ändå inte. Ååh, behöver hjälp! :) Förresten, jag har inte festat på skitlänge och det stör mig! Sist jag var på fest var när Vanessa och Frederika hade fest i Rydöbruk och det var ju ett tag sen ... Därför lägger jag upp lite festbilder nu, både asgamla, gamla och hyffsat nya! Enjoy! :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0