FREE CONDOMS!

Hejsan allihopa! Haft en bra start på veckan? Det har jag haft! Har haft en bra och rolig dag i skolan och det är precis sånna här dagar som får mig att tänka "snart är skolan slut forever!" med sorg i sinnet. Hur kul det än känns att vi snart ska ta studenten efter att ha gått i skolan i princip hela våra liv, så känns det sorgligt på något sätt, för vi kommer aldrig kunna komma tillbaka hit, "skolan" kommer föralltid bara att vara ett avslutat kapitel i våra liv efter studenten. Då kommer jag minnas dagar som denna, jag och Natha ställde upp på en sex- tävling och fick gratis kondomer, Rasmus och Philip satt och försökte dra in dem genom näsan och ut igenom munnen på lektionen och lyckades, jag och Hanni satt och kollade klipp på Youtube på psykologin och skrattade åt lärarens dumma kommentarer till sig själv. Jag kommer sakna det helt enkelt! Nu ska jag nog ta och plugga lite teori, har körlektion på onsdag och hade i läxa att lära mig vägmärkena, de enda jag kan är typ stopp och på huvudled  ... Wish me luck! :)

Sorry duuudes, har inte tagit nya bilder på ett tag och jag har inga andra
småintressanta bilder att lägga upp än mina egobilder, så ni får nöja er
med gamla sådana tills jag skaffat mig orken till att ta nya. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0