DON'T WANT YOUR MONEY, JUST WANT YOUR SEX

Hej alla bakismänniskor denna underbara söndag! Jag har varit asduktig idag, gått upp i tid, pallrat mig iväg till gymmet, haft hårinpackning och ansiktsmask och nu ska jag övningsköra och sedan börja plugga! Det är precis så söndagar ska se ut, lugna och sköna, men med ansvarstagande! :) Hade en trevlig kväll igår som började med några timmar på Robert's med Catherine, sedan några varv runt stan för att sedan möta upp en lagom full Evelina och gå runt lite mer på stan. Sovit som en stock hela natten och vaknade rejält utvilad! Ikväll blir det att lägga sig i tid eftersom de tagit bort min sovmorgon imorgon för att vi ska ha PA-dag, men det gör inget för jag känner att detta kommer att bli en positiv vecka för mig! Puss på er


Härlig bild från Spanien på nattmarknaden. Vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0