GUESS WHO?

Hejsan! Jag bara älskar nagellack, kan verkligen inte gå utan det för då känner jag mig naken, rädd, exposed. Nej, men typ! Kan nästan aldrig bestämma mig för vilken färg jag vill ha heller, och jag byter dagligen. Hade jag fått en krona för varje minut jag fixar med mina naglar hade jag varit alldeles för upptagen med att spendera mina pengar för att hinna sitta vid datorn och blogga. Vilka nagellack gillar jag mest då? Depend och HM's, de är helt klart bäst och finast! Förresten, vet ni om att jag har varit "blond"? Berättade det för Natha idag och hon blev typ chockad, hon kan absolut inte se mig i ljust hår! Så därför slänger jag in lite fina fjortisbilder från min blonda/gula/oranga/guldiga period någon gång i sjuan! Enjoy, haha.



Haha, hej fjortis- Cassie!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Tingström

Haha fjortiiis :*

2011-09-10 @ 16:15:04
URL: http://nathie.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0