ÄR DET NÅGOT FEL?

Är det något fel på mig, eller är det okej att bli upprörd så att man skriker och gråter, på grund av en småsak? Är det okej att bli så förbannad att man inte vet vart man ska ta vägen, på grund av en småsak? Är det okej att ösa ur sig alla hemskheter man någonsin velat säga över en person, på grund av en småsak? Och vad är småsaker egentligen? Är det en småsak när en full random- kille lägger armen om en och säger "Tjena bruden, festar du hårt ikväll eller?" Är det en småsak när någon i skolan lägger en kommentar som sänker ditt självförtroende i botten och krossar hela din värdighet? Är det en småsak när en person du hatar, lägger en helt vanlig kommentar som får dig att gå i taket, just för att det är den personen? Välkommen till min värld gott folk, där raseri, aggression och temperament styr!

Har haft en helt vanlig dag i skolan, förutom att två lektioner blev inställda så att jag slutade klockan elva, yay! Har precis kommit hem och ringt runt till alla jobb jag sökt, men har inte direkt fått något svar från någon av dem ändå, så lönt .. Nu blir det att snabbt slänga i sig något att äta och fixa till sig lite, för sen bär det av hem till Mattias på lite fika och prat! Trevligt värre.

Philip och Julia hade lite kul med mitt ben på hålan. Otroligt vackert!

Kommentarer
Postat av: Johan

Vilken poesi!

2011-09-21 @ 20:33:32
URL: http://umadbro.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0