ANONYMA KOMMENTARER = DELETE - CHECK!

Hejsan! Vill ännu en jävla gång påminna folk som läser min blogg, av vilken anledning ni än läser den, att kommentarer som är anonyma och som jag uppfattar som stötande mot mig eller någon av mina nära blir raderade och publiceras inte eftersom jag först måste godkänna en kommentar innan den publiceras på bloggen. Den enda som ser era patetiska och omogna kommentarer är ni själva, och jag :) Och jag tar inte åt mig av varken skitsnack, falska påståenden, hot eller trakasserier av något slag, så ni vinner absolut inget på att göra dumma, onödiga och obetydliga kommentarer på min blogg. Vill ni göra sånt kan jag rekommendera Kissies.se, hon publicerar mer än gärna sådana kommentarer! Puss hej, glad tjej! :)


Gör mig en stor tjänst, och skjut er själva i huvudet! Tack på förhand! :)

Kommentarer
Postat av: Aniko

Heja dej...........=)

2011-09-30 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0