ALLA VILL HA MIG, FÖR JAG ÄR SÅ POPULÄR

"De kallar mig en sövare, de kallar mig bedövare, de säljer mig och sväljer mig; jag är en riktig dödare. Alla vill ha mig, för jag är så populär, ingen är billigare på gatan än kroppen är. Alla vill ta mig; glömma bort sina problem, men jag vet för jag förvandlar era hjärtan till sten. Men ni vill ha mig, för jag är så populär, ingen är billigare på gatan än kroppen är." Flunitrazepam - Timbuktu

Alla goa och glada på måndag morgon? Jag är! För detta ska bli min positiva vecka, det har jag bestämt. Det innebär inga negativa och dåliga tankar, vad som än händer! Inga utbrott, inget hat, inga bråk och inga tårar. Säger inte att jag kommer klara av hela veckan utan minsta lilla utbrott, men man kan ju i alla fall försöka sitt allra bästa, mer kan man ju faktiskt inte göra. Jaha, då var det den tolfte september och det är lugnt att flyga igen, om man skulle få för sig att ta sig en sista minuten resa till USA eller något arabland då. Väntar på att mamma ska bli färdig, sen bär det av till skolan för PA- dag. Vi ska få massa information om projektarbetet och sånt, så det lär bli en rätt så kort dag. Efter skolan blir det att ta en fika med Madde, det är så kul att lära känna nya människor, och när man ska göra det är en fika på Robert's balkong i några timmar helt klart bästa sättet! Nej, nu måste jag nog dra, men ha en bra måndag! :)


Orkar inte ta någon seriös bild såhär på morgonkvisten, så here you go!

Kommentarer
Postat av: nathan

Ahh för jag var ju sååå snygg på den bilden ;) nej precis, jag menar det ;) <3

2011-09-12 @ 17:09:00
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0