THE WAY THAT YOU STARE

"The way that you stare starts a fire in me, come up to my room, you sexy little thing. And let's play a game, I won't be a tease, I'll show you the boom, my sexy little thing." Push up on me - Rihanna

Skitskön låt! Idag har jag solat med Selin och Abbi, allesammans indränkta i olivolja, bäst resultat då asså! Sen stack vi till stan och kollade lite rea, inget som föll mig i smaken dock. Nu är jag hemma och om en halvtimme ska jag dra med mamma och Claudia och kolla Shan Atci! Fyfaaaan va taggad jag är, så sjukt rolig är han! Världens skönaste blattehumor måste jag säga. Efter det blir det hem till Selin igen med henne, Abbi, Karro och antagligen Bea också, sen får vi se vart vi tar vägen, det var ju snack om Grötvik eller nått? Aja får se! Ha en trevlig fredagkväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0