SOMMARLOV!

Tror snart jag börjar gråta av lycka. Det är fan sommarlov, det vi alla har längtat efter sen mitten av höstterminen när plugget var som värst, och nu behöver vi inte öppna en bok på två månader! Igår var en toppendag, kort dag i skolan, sedan hem och bada i poolen med Benjamin! :D Efter det låg jag bara i sängen och kollade på One Tree Hill, och då fick jag världens panikkänsla, det kändes som att jag hade massor av plugg att ta hand om men att jag bara låg där och kollade TV. Men det sköna är att jag vet att jag inte har ett smack kvar att göra! Jag kan göra precis vad jag vill, och det tänker jag göra! :) Nu ska jag sova en liten stund, för runt åtta blir det Wild West med tjejerna i klassen, superkul! :)

Fika på Roberts med tjejerna efter skolavslutningen, mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0