ONE TREE HILL

Ligger ensam hemma och kollar One Tree Hill eftersom det tydligen inte händer något i Halmstad på torsdagar. Men det är inte samma sak utan dig. Vi började den här serien tillsammans och det är så vi borde avsluta den. Precis som med allt annat .. Jag kan föreställa dig ligga här jämte mig, så att jag kan lägga mig på ditt bröst och höra dig andas. Jag förväntar mig inte att du ska läsa detta, för jag vet vart du är och jag vet vad du antagligen gör just nu. Men om du ändå skulle läsa detta, när du kommer hem igen, så hoppas jag att du förstår hur mycket jag saknar dig. Efter all den här tiden vi spenderat tillsammans är det inte så konstigt. Jag älskar dig så mycket och jag hoppas du mår bra, vart du än är, vad du än gör och vem du än är med. Och jag vet inte hur många fler sånna här blogginlägg jag kommer skriva, om du nu kommer läsa detta och undrar det, och då har jag ett svar. Jag tänker skriva så många det behövs för mig för att må bättre, för du vet att jag skriver när jag mår dåligt och när det blir för mycket att hålla i huvudet. En stor mysig Cassie- kram på dig, älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Lina krasniqi

Vem är detta till? Låter mer som om det är till ett ex än en pojkvän? :))

2011-06-03 @ 16:43:46
Postat av: Lina krasniqi

bra att acceptera kommentaren men inte svara på den. Men förstod att det var till din pojkvän sen :P hoppas allt löser sig!

2011-06-04 @ 14:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0