LISEBERG

Hej allihop! Hade en grymt kul dag och kväll på Liseberg igår med lite tjejer & killar från Sannarp. Åkte Atmosfear, fyfaaaan det är nog det värsta jag någonsin gjort! Men var ju tvungen att göra det, hade ju lovat att jag skulle .. Åkte med Julia, Mimmi och Natha i Cissis bil hem, kom hem vid halv två någon gång (?) och var helt slutkörd så däckade direkt! Det måste vi absolut göra om, galet kul! :) Tack som fan för en grym dag/kväll/natt! Vaknade vid halv två idag, så har sovit i nästan tolv timmar, så länge har jag inte sovit på över en månad! Nu har jag och mamma precis storstädat mitt rum, eller saniterat det rättare sagt, såg ut som ett bombnedslag.

Det är fan sorgligt hur nostalgisk jag är .. och detta är till dig. Skulle dammtorka varenda yta på hela rummet och för det första så hittade jag två saker du glömt här, och en av dem tror jag du tycker är väldigt viktig. Och när jag skulle dammtorka fönsterbrädan var den full av grus från den gången du kom hem genom mitt fönster mitt i natten när du hade festat, ville nästan inte torka bort grushelvetet. Men du sa att det blir bättre såhär, att vi kommer över det snabbare så, och att vår tid kanske kommer lite senare när saker och ting ser lite annorlunda ut, när både du och jag har förändrats. Så det är väl så det får vara nu ett tag, även fast jag hatar det. Men du ska veta att jag saknar dig varje minut. En stor, mysig Cassie- kram på dig, älskar dig.


Tjejerna laddar inför Liseberg ;) Vet att ni hatar den, men det är payback
för bilden Natha la ut på när jag sov i bilen igår, så ni alla får lida för hennes
lilla misstag! Haha, vet att ni älskar mig :)


Tjejerna på väg till uppsvinget, inte 3D- bion .. ;) ATMOSFEAR FTW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0