WORKIN' FIVE TO NINE

Självmordsbenägen, hungrig, trött & irriterad. Det jag vanligtvis brukar känna när jag sitter framför min skärm med mitt lilla headset på jobbet, runtringandes till oförskämda bonnläppar som inte fattar vad man säger. Det är ett underbart jobb jag har, bra betalt, aldrig någon som skäller på en, folk tilltalar en alltid på ett trevligt och respektfullt sätt, kakor på rasterna. Inget att klaga på över huvud taget! Fast joo ... Aja, jag får sluta gnälla nu, det finns ju folk som inte ens har ett jobb, som aldrig tjänar en endaste krona. Nähe, men synd för er då! Det är väl inte mitt fel att ni är för lata för att skaffa er ett jobb, jag har faktiskt ett och det klagar jag hur mycket jag vill över! Haha, just talkin' to myself, as always.

Annars har denna dagen varit riktigt skön, vaknade första gången vid tio tiden, svarade lite halvflummigt på sms som kommit under natten, somnade om, vaknade, tänkte lite, somnade om, vaknade, somnade om, drömde sköna drömmar om saker som aldrig kommer hända och vaknade igen. Låg och drog mig hur länge som helst. Älskar studiedagar, helg mitt i veckan kan ju ingen klaga på! Frukost och dusch, musik, fix och iväg till Benjamin en liten sväng. Kollade film & snackade skit, lite sånt trevligt ni vet :) Och sen iväg till detta älskade fenomenet vi kallar jobb! Känner att detta inlägg är helt jävla onödigt, inte intressant på något sätt, bara mina flummiga tankar som måste skrivas ner någonstans, annars blir jag ännu mer loca än jag redan är. Nu hade jag tänkt sätta igång nån liprulle, kanske en Disneyfilm? Sen blir det nana gott, för imorgon väntar Tina & italienska 8.10! :)


Minns ni min kära självmordsbild? Den har varit uppe här ett antal gånger förut,
men jag tycker den är awesome och beskriver verkligen hur jag känner mig de
dagar jag dumt nog åker iväg för att tjäna pengar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0