WORKIN' FIVE TO NINE

Kort och trevlig skoldag, slutade klockan 12! Då blev det hem till Benjamin en stund innan jobbet, lika jobbigt att släpa sig dit varje gång, kommer nog aldrig vänja mig :/ Inte till honom asså, till jobbet såklart! ;) Men men, nu är jag hemma! Har hunnit med en massa bra saker idag kan jag tala om för er, bland annat tjänat pengar och ätit, så blir antagligen att lägga mig med ett leende på läpparna, helnöjd med denna dag! Det är sjukt hur bra man kan må av att bara ha en lite mer positiv inställning till saker och ting, right? Jag är rätt negativ av mig, gnäller och tjatar hela tiden, men hey, de dagarna jag väljer att inte gnälla och tjata är de dagarna som brukar bli mest awesome, till exempel idag! :) Hoppas alla haft en lika skön dag som mig, dock tror jag ingen kan slå min dag! GUUDNÄJT!




Gamla fjortisbilder på mig & den jag älskar mest! <3

Kommentarer
Postat av: den du älskar mest ;)

hihiihih fett söta bilder asså!

älskar dej med btw :)<3

2011-01-26 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0