WOOOOOOOOOOOOAHHH!

Hittade inget bättre ord för att beskriva kvällen/natten igår :) Det började hos Jujja där vi firade hennes 18års dag med lite trevliga flickor och pojkar, vid halv 9 tog jag bussen till stan där det var meningen att jag skulle möta Cissi för att ta bussen till Rydöbruk på lokalfest klockan 9. Cissi hade tydligen missat sin buss och de enda som inte kom med den fullproppade bussen var jag & några sköna grabbar. Så vad gjorde vi då? Då stod vi på Norra Station i säkert en timme och väntade på extrabuss, som var riktigt välkommen när den väl kom! En timmes bussresa till Rydöbruk där jag äntligen fick träffa Cissi! Det blev sjukt mycket dans, lite mingel, stopp i toaletten, dricka över hela oss och ja, lite annat :) Trevlig kväll helt enkelt! Kom "hem" vid tre tiden och natten spenderades på bästa sätt :) Just nu känner jag mig otroligt lycklig. Riktigt förbannat glad! Härlig känsla måste jag säga :)

Lite bilder som Cissi tog från festen igår! Finns fler på www.randome.blogg.se ;)












Det är ju tur att Cissi alltid har kameran med sig! Eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0