U'RE MESSING WITH MY HEAD

Jaa, annars mår jag awesome, tackar som frågar! Livet äger som vanligt, allt går precis som jag vill och enligt mina exellenta planer! Från och med idag ska jag älska onsdagar! 8.10-15.35 med en massa härliga lektioner! Gillar även hålan på 1,5 timme mellan svenskan och spanskan, känner att spanskan kommer bli lidande för det ex antal gånger denna terminen .. Aja, har iaf ingen särmatte längre ;) Vill tacka mina finfina vänner Selin & Maddis för att ni är sjukt awesome på att underhålla när man har tråkigt och bara står rätt upp och ner och väntar i en timme, Selin är bäst med sina öppna erkännanden om allt och Maddis för sina vädjanden om att få lägga på för att hon vill borsta tänderna och krypa ner i sängen :) Nu är även min kära vän Sarah hemma från Spanien, vill inte ens veta hur brun hon är, så tror jag kommer blunda imorn när vi ses!

Saknat dig din smurf, därför får du bjuda på en fin bild från när vi firade din 18-års dag! Inte bästa kvalitén, men bättre än inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0