U DON'T EVEN MISS HER

Nejmen tjenixen! Hade en hemskt trevlig kväll igår med mina töser. Fick ett litet ryck mitt i natten och kände för att spendera natten hos Julia, vilket jag gjorde. Vi kollade på Vi Fem, kollade ni också på det när ni va små? :) Snackade skit, blev sugna på pannkakor och lite sånt mysigt. I morse uppfyllde vi vår längtan och jag visade Julia hur man lagar pannkakor, så det blev en smarrig frukost! Senare blev det iväg till Maddis där det blev mys med henne och Adam, stack även över till Sturessons där vi byggde med lego och försökte locka ut deras katt underifrån soffan. Nu är jag hemma och ska kolla på Ringaren i Notre Dame, hjälp. Tycker den är riktigt obehaglig, så förstår inte ens varför jag tittar på den. Kanske för att påminna mig om att det finns folk som har det värre än jag eller nått? Fast det känns ju som att det är mest synd om mig i hela världen ibland, men så känner väl alla lite då och då? Imorgon blir det skola och sedan träning med Selin och Karro! <3
Vi Fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0