TVÅ FÅGLAR MED EN STEN

Skolan idag var ju helt okej, Challe och Sara hade ett jobbigt men kul pass på idrotten. Efter skolan blev det ett gympass på Friskis med Selin och Karro, där blev det två flugor i en smäll, eller som man säger på turkiska: två fåglar med en sten ;) Nu sitter min alla i min familj plus Lill, Benke och lilla skruttan och äter pizza, men jag fick ingen /: Aja, kanske lika bra det? Måste bara säga att jag tycker om bebisar sjuuuuuukt mycket, hur goa som helst är de ju! Nästan så att man blir sugen på att skaffa en egen faktiskt, men det tror jag inte ;) Studiedag imorgon, riktigt förbannat skönt! Frågan är bara vad man ska göra hela dagen innan jobbet? Det suger verkligen att börja jobba igen, får självmordstankar när jag tänker på det .. Men men, det är pengar! :) Ha en trevlig kväll allihop!

Fin bild på gymbrudarna från i lördags!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hihi tack Cassilassie :D<3

2011-01-17 @ 23:44:33
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0