NO WOMAN NO CRY

Jag håller tyvärr inte med vår käre vän Bob Marley där! Utan mina tjejer skulle jag gråta ihjäl mig. Har mått hur dåligt som helst idag och vem räddar mig från att ligga hemma och deppa? Jo, mina brudar! Det är alltid ni som räddar dagen, kvällen och natten, alltid. Okej visst, vi va inte på värsta fete festen med massa snygga killar, men vem behöver killar? Inte vi! Vi har alla våra tjejer, och då äger livet! Vi har Björn Gustafsson, vi har Shan Atci, vem behöver vanliga idiot killar som bara förstör? Inte vi! Eller, inte just ikväll i alla fall. Imorgon kommer vi behöva dem igen, vem försöker vi lura? Vad skulle vi göra om vi inte hade killar? Vad skulle vi prata om? Vad skulle vi gråta över? Vad skulle få oss att ligga som galna idioter i någons dubbelsäng, skrikandes "OMAJGAAAD, HAN SKREEEEV!!!" Killar gör livet, så är det bara. Inga killar, ingen spänning! Med denna galna filosofi tar jag på mig jacka och skor och drar över till lilla Julia, som jag vet har en fet dubbelsäng där jag får skrika hur mycket jag vill :) PUSSSS!


Kommentarer
Postat av: Bianca Verona Enrica

Heejsan är du italienare?? om du är så har du väl flera namn än cassie?:) Kram en italiensk tjej:D

2011-01-17 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0