I'M PERFECTLY GOOD AT IT

Herregud, låten S&M med Rihanna har verkligen fastnat i mitt huvud, så därför lyssnar jag på den 24/7. Satte på den i bilen här om dagen och mamma utbrast: "Nejmen Cassie! Vad är det du lyssnar på egentligen?! Vad heter denna låten?" "S&M heter den ..?" svarade jag. "Jaha ja, du vet väl att S&M står för sadist & masochist sex?" Ömh, nej det visste jag inte, så efterbliven är jag :) Men nu vet jag iaf vad det är jag lyssnar på! ;) Denna dagen har väl varit helt okej, Alice och Matilda hade en kul idrottslektion som fick en att vakna till liv denna underbara måndagsmorgon. Kom hem vid tre tiden och la mig och sov i några timmar, fyfaaan asså, det är nog det skönaste jag gjort på länge! Lycka till med att somna ikväll Cassie ... Kunde inte sova igår heller, inbillade mig massa saker, (eller gjorde jag det?!) till exempel att någon andades tungt i mitt rum, riktigt mysigt att ligga och lyssna på! Då "andningarna" inte slutade gick jag in och la mig hos mamma där jag sen nanade gottgott hela natten :) Det bor nog fortfarande ett litet barn i mig som är rädd för monster under sängen och spöken bakom gardinerna, haha ... Annars då? Ja du, det händer inte så mycket just nu, har inte ens fått nått plugg, vilket är konstigt med tanke på självmordslinjen jag valt. Tror jag ska gå och duscha för att fördriva tiden lite, bye! :)

Oh my god. Kan inte tänka mig att jag varit så ljushårig en gång i tiden?
Det är något jag aldrig någonsin ska försöka mig på igen! Fy fasen vad
det slet på håret eller? Näe, jag håller mig till mitt mörkbruna hår! :)

Kommentarer
Postat av: Nathan

Åh va söt du är, kommer nog imorgon :D <3

2011-01-24 @ 20:53:54
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: @ Heddez

Hej, händer idag?

kram

2011-01-25 @ 07:57:57
URL: http://heddez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0