I'M GONNA LOVE U WITH MY HANDS TIED

Min fredag blev verkligen inte som jag planerat och det är jag tacksam för! Var helt ensam hemma, så då smsade jag mina brudar och sa till dem att komma hem till mig och tagga inför kvällen, men nejnej, det var ju ingen som kunde för de hade andra planer. Så då satt jag hemma och deppade enda tills jag kom på att jag kunde dra hem till mina gudföräldrar där resten av familjen var, hellre det än att sitta ensam hemma och vara livrädd för minsta lilla ljud man hör, right? Så då fixade jag mig ultrasnabbt, packade ner ritblock och pennor för att ha något att göra och satte mig på bussen mot Söndrum. Då hoppar Evelina och hennes kompis Sofia på och börjar babbla om att jag ska hänga med dem på fest i Fyllinge istället och så klart jag gör det! Träffade massa nytt folk och hade kort sagt en trevlig kväll med jaa, lite udda musik ;) Det var min kväll det!

Jahaja, vad händer idag då? Självklart får jag ta och säga grattis till min neighbour Jujja som fyller vuxen idag! När du skaffat bil och körkort får du skjutsa mig till skolan everydaaay! :) Hade nog tänkt att bara ta det lugnt nu på dagen, städa rummet och lite sånt mysigt. Ikväll blir det hem till Jujja på 18års firande, sen blir det antingen fest med tjejerna i SPL09B eller ut i skogen till Rex med Selin och kompani! Låter mycket trevligt vilket som! :)

Gammal bild på mig, Maddis & Jujja från 2007 :)

Lite nyare bild på Jujja ;) Vet att hon bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0