I HATE THE WAY YOU LIE

Idag är det en sån där dag som jag både älskar och hatar. Hatar för att jag var tvungen att gå upp tidigt och ta mig till skolan, för att pojkar suger, för att massa saker börjar ta slut, för att jag är hes och förkyld och för att det är äckligt kallt ute. Älskar för att jag fått träffa alla underbaringar i SPL09B igen, för att jag struntade totalt i att plugga matte, för att jag chillat hela eftermiddagen och för att jag såg "The Tourist" med Johnny Depp på bio! Nu ska jag äta och sen knarka lite hostmedicin så att det går att somna inatt, utan att hosta upp lungorna. Hoppas alla haft en precis lika trevlig dag som jag haft :)


Älska Johnny Depp, hata Angelina Jolie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0