HE WANTS TO MAKE LOVE WHEN I WANNA FIGHT

Det blev en trevlig kväll trots allt. Stack till Robert's med Jujja och Jossan och åt massa gottgott, snackade skit och så vidare som vi tjejer brukar göra ;) Senare joinade Martin oss när vi drog oss mot B&B. Där blev det biljard och krig mellan de två små turturduvorna. De bråkade under hela spelet, hela vägen till Donken, medan vi stod i kö och lite till medan vi satt och skulle äta, fint par, eller hur? Det är tur att de inte hann döda varandra, för de vet ju om att de älskar varandra, innerst inne :) Nu är jag hemma, sitter i soffan och glor på tv och äter glass med mami, myspys! Här är lite bilder från igår, enjoy! ;)







Tack alla för en trevlig lördagskväll, och tack extra mycket till Rex
som gjorde det hela möjligt med sitt stora spökslott mitt ute i skogen! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fan då! Jag visste att det var en blogg jag hade missat på bloggen! ;O Du har alldeles för ny blogg (A) FÖRLÅÅÅÅÅÅÅT! Men du ingår i min drogsamling<3<3

2011-01-23 @ 22:53:48
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0