GOTT NYTT ÅR!

Jag börjar med att säga tack till mina goa tjejer som gjorde min nyårsafton awesome! Det blev dock inte riktigt som planerat, men vadfan, vi hade stenkul! Åkte först hem till kusinerna för lite god mat och trevligt umgänge, sedan bar det av till Selin där fina flickor väntade. Förfestade lite och sen var det tänkt att vi skulle dra på Insomnia, men det blev ju inställt. Det löste sig ändå till slut, vi fick skjuts till Andersberg där vi festade med trevliga pojkar, kollade på lite galna fyrverkerier och någon gång mitt i natten tog vi bussen tillbaka till Selin där vi åt kladdkaka och tog massa bilder! Nu är det bara att välkomna det nya året, 2011, och hoppas att det blir dubbelt så awesome som 2010! :)








Ett fåtal bilder av de miljontals som togs. Tyvärr hann Abbi redigera och klippa bort sig själv på vissa bilder innan hon skickade dem till mig, får komma ihåg att ta med mig egen kamera nästa gång jag ska festa med henne! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0