GAME'S OVER, YOU LOSE

Idag är Cassie glad, av en del olika anledningar. Tycker synd om folk som inte vet vad de vill, inte bara i livet utan alltid. Tänk att aldrig någonsin veta vad man vill och inte vill, att alltid behöva hålla på och vela fram och tillbaka? Låter otroligt jobbigt enligt mig! Jag vet vad jag vill ha, och när jag vill ha något kämpar jag in i sista stund för att få det. Kanske inte alltid syns och verkar så, men jag har mina strategier och dem avslöjar jag ju inte, hehe .. :) Funderar förresten starkt på att ta ut min töjning igen. Asså, jag älskar den, min lilla rosa 7-millimetare som suttit i mitt öra så länge! Men idag fick jag ett par otroligt fina peace öronhängen, och jag kan ju inte ha vanliga öronhängen i det hålet där töjningen är, för det är alldeles för stort så det ramlar bara igenom :( Tror minsann jag ska ta ut den, det går ju alltid att sätta i den igen om jaf vill, hihi :)
Så här ser min töjning ut, fast rosa då. Fattar ni nu att
vanliga öronhängen åker ur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0