DIRTY

Dirty Diana - Michael Jackson. Herregud vad jag älskar den låten! Kanske inte är jättebra om man bara lyssnar på den nån gång sådär, men om man verkligen lyssnar på texten och vad den betyder så blir den sjukt bra! Han är otrogen mot sin tjej med Diana för att hon på något sätt lyckas locka honom precis dit hon vill ha honom varenda gång, gaaah love it, kan ju nästan inte bli mer dramatik! :) Om sånt skoj bara kunde hända i verkligheten någon gång då och då? ;) Annars har jag haft en awesome dag, som vanligt. Inte missat några lektioner, inte failat på något matteprov, inte ätit på Donken, näe, inte gjort någonting jag lovat mig själv att inte göra! Duktigt va? Har även lyckats klämma in ett tvåtimmars gympass med Vencel, biffar på väg! Ikväll blir det förhoppningsvis fest med bland annat Natha, Cissi och Julia, skojskoj! Alldeles för lite fester nu på vintern, eller hur? Det suger stenhårt och får mig att längta galet mycket till sommaren! Aja, bara några få månader kvar nu, sen så! :) Hoppas alla får en trevlig fredagkväll! <3

She said: "He's not coming back,
because he's sleeping with me!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0