DANZA KUDURO

Sjukt härlig kväll igår, tjejerna samlades hos Karro och fixade, taggade och så vidare. Sedan blev det hem till Rex, vilket inte var särskilt lätt! Han bor mitt ute i skogen någonstans, och dit förväntar han sig att man ska hitta? Anyway, vi var de enda tjejerna och det var ju kul på sitt lilla sätt :) Synd bara att alla alltid ska bli taggade som fan den sista timmen innan man ska dra hem, men men, kul hade vi! Mitt i allt ser jag lilla Vencel som sitter och asgarvar helt för sig själv, hm? Och hur många gånger spelades Danza Kuduro egentligen? Hemma hos Karro, i bilen på vägen dit, på festen och i bilen på vägen hem, minst 50 gånger asså. Kom hem vid två någon gång, nanade gottgott kan jag tala om för er :) Tog tyvärr inga bilder med min kamera, men Bella tog en jävla massa, så de kommer upp när jag fått dem. Näe, nu ska jag försöka ta mig ur handdukarna och hitta lite kläder att ta på mig, byebye!

Vill ha sommar igen, vill tillbaka till Sardinien! Saknar mina små flätor
jag gjorde där, det var så sjukt skönt att inte behöva fixa håret ..


Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: tack Cassie!



Låter som om du hade en ganska grym kväll ändå! ;)<3

2011-01-23 @ 13:17:29
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0