DÅLIG UPPDATERING

Har uppdaterat riktigt dåligt på sistone, men det är för att det inte har hänt så mycket liksom. Jag bara njuter av sista tiden av jullovet, sover länge, fikar med vänner, snackar skit, kollar film & myser. Inget intressant, eller hur? Folk skulle definitivt inte sitta och läsa min blogg när jag bara skriver saker som "Idag har jag kollat film" eller "Idag har jag fikat" och sånt. Anyway, jag känner mig relativt glad trots alla ledsamheter detta jullovet har bjudit på och trots att skolan börjar om bara några dagar. Det känns inte så hemskt egentligen, det nya schemat är ju så mycket skönare än det förra! Nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen och spela The Sims 3 - Kvällsnöjen, hehe ;) Ha en trevlig torsdag allihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0