CLOTHES

Alltså, är det nått jag verkligen älskar så är det kläder och shopping! Kan spendera timmar i stan och på sidor som säljer kläder och skor, galet kul! Mår alltid super när jag kommer hem med ett nytt plagg som jag antingen tittat på riktigt länge eller bara köpt sådär impulsivt :) Har precis fått lön, men hann inte till stan idag eftersom jag jobbade, så därför har jag nyss klickat hem ett skitsnyggt linne från Kandeeshop.se som jag tittat på sjukt länge! Kan Dee eller Sandra som hon heter på riktigt, är en ung tjej som tecknar grymt bra! Vissa av sina teckningar trycker hon på plagg som hon säljer på sin hemsida, oh gud vad jag avundas henne! Visst, jag har väl talang och är hyffsat bra på att tecka, men absolut inte som henne! Känner att det är dags att plocka fram pennor och ritblock igen och försöka utveckla mig lite, för jag älskar ju verkligen att måla, har alltid gjort, så det är förjävla konstigt att jag inte gör det oftare .. Längar redan efter mitt linne, ett perfekt avslut på en perfekt dag! :)

I'm in loooove! Totally gorgeous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0