CIGARETTER

Idag är jag arg .. och glad! :) Väldigt onödig dag, kom till skolan 8.10 för en lektion, sedan två timmars håla som jag spenderade på bästa sätt. Stressade som en idiot tillbaka till skolan för nästa lektion och när jag kommer dit får jag reda på att den är inställd. Då blir hålan som brukar vara efter den lektionen plötsligt en timme längre, alltså 2,5 timmar :) Det är ju sjukt härligt, eller hur? Anyway, även den spenderades på bästa sätt: med Elin på Donken ;) Efter skolan blev det staden med Sarah, köpte ny bh/trosa, korallfärgat, hihi :) Fick även med mig några svinaktigt dyra rakblad plus en ny rosenkrans, sånt där Jesushalsband ni vet? Som jag skrev igår: shopping gör mig glad! :) Dagen avslutades på gymmet med Karro & Selin, jobbigt men skönt :)

Jag måste säga en sak. Jag tycker cigaretter luktar för jävla gott! Både själva giftpinnarna, en person som nyss rökt och röken. Kan sitta och sniffa på det hur länge som helst. Om röklukten dessutom är blandad med någon god parfym luktar det ännu bättre, det är nästan beroendeframkallande! Någon annan som är lika störd som mig? Tror inte det va? Alla andra icke-rökare tycker det luktar för jävligt. Well, I guess I'm one of a kind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0