WORKIN' NINE TO FIVE

Godmorgon Halmstad, känns som att jag är en av de få som är vaken vid den här tiden med tanke på att FB- chatten har rätt få gröna prickar ... Fick knappt någon sömn inatt alltså. Först för att jag inte kunde sova på grund av rastlöshet, sen för att jag pratade i telefon med Mattias, och till sist för att det var så satans varmt samtidigt som åskan mullrade på så att jag (trots värmen) fick krypa in under täcket och vänta ut den. När jag äntligen lyckades somna höll jag på att vakna var och varannan timme av värmen och av mardrömmar. Och nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och dra mig till jobbet, lycka till med det va?! Ser verkligen fram emot att få städa och klippa gräset hela dagen, jippi! Hoppas ni får en trevlig dag, njut av den åt mig i sådana fall! :)

Tummen upp för denna dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0